Mooi, mooi,... maar anders proberen we gewoon te winnen... daar heeft gans de ploeg geniet van!
Hoe zit et me de tweede bosman? Als we met 8 zouden zijn, wil ik wel afblijven omdat ik dan langer op café kan blijven zitten. Tis namelijk Saint-Patricks day en da vierde maar ene keer opt jaar eh;-)
Sorry mannen, wegens twee linkerhanden, moet ik morgn een hele dag aan de slag. Het begon allemaal met het plan om een elek prise te plaatsen en wat utp kabel te trekken! De dag is geëindigd met heel wat gevloek, een knoert van een kortsluiting en een gat in de wand! Heb morgen heel wat herstellingswerk te doen, want ik ben erin geslaagd onze stroomvoorziening van beneden plat te leggen.Mijn excuses!! Veel succes!!!
Quote from: Sjeik Yerbouti on March 17, 2010, 08:11:00 PMSorry mannen, wegens twee linkerhanden, moet ik morgn een hele dag aan de slag. Het begon allemaal met het plan om een elek prise te plaatsen en wat utp kabel te trekken! De dag is geëindigd met heel wat gevloek, een knoert van een kortsluiting en een gat in de wand! Heb morgen heel wat herstellingswerk te doen, want ik ben erin geslaagd onze stroomvoorziening van beneden plat te leggen.Mijn excuses!! Veel succes!!!Wordt iemand voor zoiets niet ontslagen...Krijgt elke werknemer voor zo'n prestatie één van de automodellen van Citroën?Er zijn toch geen gewonden gevallen. Vertel er alles over komende maandag (en probeer eens op mijn mail te antwoorden, Joram, ook al gaat die niet over voetbal).