* * *

MENU

Welcome, Guest. Please login or register.
February 08, 2012, 05:52:39 AM

Login with username, password and session length

Members
Stats
  • Total Posts: 4195
  • Total Topics: 280
  • Online Today: 2
  • Online Ever: 26
  • (October 01, 2011, 07:55:26 PM)
Users Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 7

Author Topic: scouting  (Read 3556 times)

stevens

• Spelers
  • Member
    • View Profile
scouting
« on: November 07, 2006, 11:53:23 AM »
seg mense

zoude we zo af en toe is ni onze tegenstanders gaan scouten? gewoon om een competiting edge te hebben op onze tegenstanders (mja kzit hier me ne cursus bedrijfskunde voor mijne neus)
hokuto bijvoorbeeld speelt vanavond tegen atletico tongeluk in ganshoren.kdacht van is ff te gaan kijken hoe goe die manne zijn en op wie da we moeten letten.
als er iemand zin heeft om mee te gaan laat get ma weten.

greetz

stevens

ps: kdacht van kzal da hier zette daarmee staat da board zo nimi zielig leeg

Alcappuchino

• Member
    • View Profile
Re: scouting
« Reply #1 on: November 07, 2006, 02:04:20 PM »
Mowharg,

Gelieve u te melden aan het onthaal waar een van onze bevallige assistentes u zal begeleiden naar de business-lounge.
Ter info; onze scoutingsreis was al gepland voor jullie match de 14de. ;D

Al Cappuchino

Niels

• Guest
« Reply #2 on: November 07, 2006, 02:14:37 PM »
ik wil ook vanavond wel meegaan
kzalt is vrage of ik het huis uitmag
kpeis toch ni dak op da uur nog ga studere :)

ik laat u wel nog iets weten e stevens

stevens

• Spelers
  • Member
    • View Profile
« Reply #3 on: November 07, 2006, 03:05:52 PM »
damn cappuchino,
en ik ma denke da dees board alleen ma zichtbaar was voor de spelers.
daar gaat ons voordeel :P.
sjeik yeras, is er geen mogelijkheid om bedrijfsspionage van andere ploegen te voorkomen door dees onderdeel alleen voor ons beschikbaar te maken?
nu ja dan zulle we tege tsavio maar een paar troeven achter de hand moeten houde zeker, zodat de hokuterianen nog een aantal verassingen te wachten staan (onze aller Dieudonné bijvoorbeeld)

@niels, ge laat ma iet wete op mijne gsm, kkom u dan wel hale

stevens

• Spelers
  • Member
    • View Profile
« Reply #4 on: November 07, 2006, 03:07:21 PM »
oh ja nog iet,
stijn de ketjes en shaktar hemme we al tegen gespeeld. theeft dus niveel nu t van die nog te gaan bekijken zenne.
ma allé as gij u daar nuttig bij voelt be my guest en ga

stevens

• Spelers
  • Member
    • View Profile
« Reply #5 on: November 07, 2006, 06:59:27 PM »
maar jawel stijntje
gaat gij maar kijke morge en weet ons daarna te zeggen of we een kans make om ons doelpunten-in-1-wedstrijd record te breken
of anders kunde vrijdag naar savio tege de piketjes gaan kijke daar hemme we nog ni tege gespeeld
en tege savio moete we dinsdag.

Dieudonné

• Administrator
  • Member
  • Okidoki Pianissimoké
    • View Profile
« Reply #6 on: November 08, 2006, 06:04:57 PM »
Als zelfverzekerde God heb ik de volgende nederige mening over het scouten van tegestanders:

IK MOET NIET WETEN HOE GOED OF SLECHT DIE ANDERE PLOEGEN ZIJN, WANT IK VIND DAT DE LOMQUICHOTTERS ALTIJD EN OVERAL VAN HUN EIGEN STERKTE MOETEN UITGAAN... EN STERK ZIJN WE   :-*
"Als er een partij bestond van mensen die niet zeker weten of ze gelijk hebben, dan zou ik er lid van worden" (Albert CAMUS)

stevens

• Spelers
  • Member
    • View Profile
« Reply #7 on: November 09, 2006, 12:48:06 PM »
volledig mee akkoord tim, we zijn zeker ni slecht en ik denk wel da we elke ploeg in onze reeks aankunne.

het kan echter geen kwaad om iets te weten over onzen tegestander.we kijke ook ni naar de spelers individueel want die kunne wel is wegvalle door 1 of andere reden.ma we kijke naar de manier van spelen.en tfeit da ge weet tot wa uwen tegenstander in staat is vermindert het "wow, die zijn goe/slecht"-effect de eerste minuten van een wedstrijd. hoe vaak hebbe we al int begin van een wedstrijd ni moete zoeke naar het hoe da de andere spele en hoe da we da et beste opvangen.
ik blijf bij mijn besluit da scouting ni slecht is, ma zoas ge zegt we moeten uitgaan van onze eigen sterktes.

stevens

• Spelers
  • Member
    • View Profile
« Reply #8 on: November 09, 2006, 01:26:48 PM »
zolang da ze ma slikke ist mij allemaal gelijk (doelpunten dan é want ik hoor ulle al afkome :P)

Niels

• Guest
« Reply #9 on: November 09, 2006, 01:56:16 PM »
bij ons hebben ze dan toch het hardst gezogen e

Admin

• Administrator
  • Member
    • View Profile
« Reply #10 on: November 09, 2006, 05:41:00 PM »
damn cappuchino,
en ik ma denke da dees board alleen ma zichtbaar was voor de spelers.
daar gaat ons voordeel :P.
sjeik yeras, is er geen mogelijkheid om bedrijfsspionage van andere ploegen te voorkomen door dees onderdeel alleen voor ons beschikbaar te maken?
nu ja dan zulle we tege tsavio maar een paar troeven achter de hand moeten houde zeker, zodat de hokuterianen nog een aantal verassingen te wachten staan (onze aller Dieudonné bijvoorbeeld)

@niels, ge laat ma iet wete op mijne gsm, kkom u dan wel hale

zonder me echt te gaan moeien, iedere speler moet dan in de spelers groep gezet worden, ik heb dat met enkele gedaan (check onder u naam) maar aangezien ik hier een onbekende ben voor 80% wist ik ook niet meteen wie er allemaal juist mocht toegevoegd worden!

bij deze is het dus aan de machtshebbende (de sjeiken) om ontbrekende spelers aan de groep toe te voegen! of deze mij mede te delen ;)

stevens

• Spelers
  • Member
    • View Profile
« Reply #11 on: November 10, 2006, 10:13:08 AM »
hartelijk dank voor deze verhelderende uitleg.

Sjeik Yerbouti

• Administrator
  • Member
  • The torture never stops
    • View Profile
« Reply #12 on: November 11, 2006, 04:57:53 PM »
Stijn,
liefste schat!
Als je nu ook nog de uitslag zou willen doorspelen, dan kan ik 't klassement aanpassen, what-d'ya-say?
... One more time for the world...

Sjeik Yerbouti

• Administrator
  • Member
  • The torture never stops
    • View Profile
« Reply #13 on: November 18, 2006, 12:42:45 AM »
SCOUTINGSVERSLAG

Pi-ketjes 5 - 5  'tOngeluk

Uw verslaggevers kwamen dronken thuis van een spannende, onderhoudende partij voetbal, with many, many, many chances and many, many, many opportunities. Yes indeed!

Gedurende de eerste vijf a tien minuten was 't Ongeluk echt stukken beter. Voor we 'Islamabad' konden zeggen stond er 2-0 op het scorebord. Defentie van Lomquichot hoedt u voor nummer 7, want hij heeft een fraaie beweging in de voet en een knap schot op doel. Boeken toe dachten we, dit is het einde van de wedstrijd!

Achterafgezien was heel de eerste helft voor de mannen van het Ongeluk, met een piek van de eerste vijf minuten zoals gezegd.

De Piketjes kwamen in de tweede helft nadrukkelijker opzitten, en dat loonde door enkele knappe doelpunten. Wat mij is opgevallen is dat de N°4, niet geheel toevallig, een prima verdediger is, met een dito schot, in de gaten houden dus. Ook de nummer 8 maakte enkele leuke bewegingen met de bal.

Daarnaast waren er nog andere spelers die natuurlijk ook hun stinkende best hebben gedaan, en waarschijnlijk even verdienstelijk! Neem het mij niet kwalijk dat ik die niet vermeld, maar uw roem komt nog!

Bon, waar zijn de gaten dan? Wel bij 't Ongeluk heb ik minder schrik om gaten te vinden, die zijn er en die zullen er komen. De verdedigende kwaliteiten zijn daar niet echt om over naar huis te schrijven, dus çava! Verdedigend zal ik en mijn fellow verdedigers uit onze pijp mogen komen om dat schietgrage geweld aan banden te leggen, maar ook dat zou geen probleem mogen zijn. Daar winnen we dus tegen.

Tegen de piketjes zullen we het iets lastiger hebben denk ik. Ik bedoel daarmee dat we minder vlot zullen scoren, maar eens onze killing-machine op gang is gekomen, winnen we. Verdedigend verwacht ik daar minder problemen, dus kunnen we mee oprukken.

Bon, op naar Hokuto, zou ik zeggen! Als we die match twee keer winnen worden we kampioen.

Oh ja ook de twee ploegen die nadien speelden van de B-reeks kunnen we kloppen, dus perspectieven voor de toekomst!

S.Y.
... One more time for the world...

Niels

• Guest
« Reply #14 on: November 18, 2006, 12:28:12 PM »
wa ik onthoude heb van tongeluk is dat er eigelijk ma 1ne echte aanvaller was (bij hokuto althans), en da was zo ne vrij grote me zwart haar, die idd een goe schot had en wa bewegingskes kon

ma verdedigend wast wel wa minder, ze verdedigden toen zonaal, dus gewoon met 3 op een lijn voor de goal beke, en ni op de man

ik zal proberen zo rap mogelijk te herstellen en mijn enkel wa aanmoedigen door te zeggen: "hé enkel, niels wilt shotten, wordt is terug beter ket!" alsk nog ni kan meedoen, dan zal ik weer coach zijn, aangezien da vorige keer dak da was toch goe gelukt is (17-0)

greetz met een lichte kater

Recent