* * *

MENU

Welcome, Guest. Please login or register.
February 08, 2012, 05:51:09 AM

Login with username, password and session length

Members
Stats
  • Total Posts: 4195
  • Total Topics: 280
  • Online Today: 2
  • Online Ever: 26
  • (October 01, 2011, 07:55:26 PM)
Users Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 7

Author Topic: scouting hokuto en tongeluk  (Read 6702 times)

stevens

• Spelers
  • Member
    • View Profile
scouting hokuto en tongeluk
« on: November 08, 2006, 12:47:48 PM »
ahum ahum, uw aller topscouts niels en mijzelve zijn ons gisteren avond gaan laten entertainen door de heren van hokuto en tongeluk.
na een best wel leerrijke wedstrijd zijn we tot een paar zeer intressante conclusies gekome:

eerst en vooral:Hokuto

die manne zijn zeker ni slechter als wijle.we zulle ons best moeten doen om te winne (tzal ni zijn zoals tege de ketjes ) en jordi zal ni kunne klagen over te weinig werk dienen avond vermoed ik.die manne zijn technisch meer dan in staat om te shotte(ma zo goe as onze jos zijn ze toch nog ni zenne ) en spele et balleke goe rond. ze schakelen enorm snel over tussen verdedigen en aanvallen. de keeper smijt den bal nogal graag diep dus we moete zorgen da we na nen aanval ni blijve hange ma direct trug zakken.ze bewegen ook goed (iets waar tongeluk enorm veel last van had) het is dus vooral kwestie van de mannekes goe te volgen en ze ni te laten lopen want ze spele veel me doorsteekpaskes. als ze de kans zien shotte ze ook nogal is graag van op afstand.
maar wa niels en mij vooral is opgevallen, ze zijn enorm agressief, ni in de zin van da ze iedereen in hun buurt vant veld stampen ma ze gaan gewoon voor elken bal, ze zetten direct druk op de speler in balbezit ook al staat dien in zijnen eige rechthoek. das iets da vooral voor mij ambetant kan zijn, vermits ik nogal is graag mijn balleke rustig aanneem.

Hun zwakste punt lijkt ons hunne keeper (heeft gistere 5 balle moete pakke en heeft er daarvan 3 doorgelate) als dat hunne vaste keeper is zou daar wel een kans moete ligge voor ons.
ook tfeit da ze, door hun enorme inzet,redelijk veel fouten begaan kan wel is in ons voordeel uitdraaien.

onze conclusie: we zulle op ons best moeten zijn en vooral een stevige en rustige verdediging nodig hebbe (kijkt de warre met puppy-oogjes en een pruillip aan in de hoop dat hij zijn ik-speel-niet-na-21u59-regel voor een keer overboord zet). en ja vo de rest zal de jos vo de verandering nog maar is in vorm moete zijn.

En dan nu: atletico tongeluk

hier kank veel korter over zijn. als ze spelen zoals gisteren (en da schijnt meestal wel et geval te zijn) zoude ze ni echt een probleem mogen zijn.
goeie keeper, matigen aanval en een statische zone-verdediging (ze late hun mannekes dus gewoon lopen en spelen op 1 lijn met elk zijn zone)

onze conclusie: lijkt mij een haalbare kaart

da wast zo een beetje

steeds tot jullie dienst

stevens en niels
hoofdscouts

ps.:gaat er vrijdag iemand na savio tege da piketjes kijke?
kzou tzelf wel wille doen ma kpeis da kristel mij dan ga verwijten dak haar verwaarloos(ja kweget kzen ne sloef )

pps.: sorry as er erges spatie's ontbreken maar mijne spatiebalk is na de zak
« Last Edit: November 08, 2006, 02:44:54 PM by stevens »

Alcappuchino

• Member
    • View Profile
Re: scouting hokuto en tongeluk
« Reply #1 on: November 08, 2006, 02:24:13 PM »
Leuke analyse  ;D
Ma ik ga da stukse over onze keeper censureren anders zinkt die weg in een zware depressie.

tot sjots

stevens

• Spelers
  • Member
    • View Profile
« Reply #2 on: November 08, 2006, 02:43:01 PM »
your wish is my command  :P

Sin

• Member
    • View Profile
« Reply #3 on: November 08, 2006, 02:45:21 PM »
ik dacht ook dat t 3-8 was eigenlijk,
kpeis dat den arbiter een paar goals vergeten is, spijtig da we t ni gefimd hadde

stevens

• Spelers
  • Member
    • View Profile
« Reply #4 on: November 15, 2006, 01:46:53 PM »
zoude die manne van hokuto kome kijke zijn? Ze hadde toch gezegt da ze da ginge kome doen.

Niels

• Guest
« Reply #5 on: November 15, 2006, 03:02:45 PM »
ja die waren daar me 4 man vanboven op de tribune

Sin

• Member
    • View Profile
« Reply #6 on: November 15, 2006, 06:22:42 PM »
Inderdaad

we waren aanwezig...

het was een moeilijke en gevaarlijke match...

jullie hebben het goed gemanaged...

het zal een topmatch worden...

:-)

Sjeik Yerbouti

• Administrator
  • Member
  • The torture never stops
    • View Profile
« Reply #7 on: November 16, 2006, 08:48:29 PM »
Wie komt er mee de Pi-ketjes tegen 't ongeluk scouten, lijkt mij ook wel een topmatchke te zijn? Sportopolis om 21uur!
Be there or
... One more time for the world...

The Yellowman

• Administrator
  • Member
    • View Profile
« Reply #8 on: November 17, 2006, 10:56:35 AM »
Ik zen een beke te moe bro.

BTW MENSEN: DAT IS VANAVOND Hé !!!!
... Once There Will Be Yellow ...

Dieudonné

• Administrator
  • Member
  • Okidoki Pianissimoké
    • View Profile
« Reply #9 on: November 17, 2006, 11:18:16 AM »
Ik wil wel meegaan als ik met iemand (Joram waarschiijnlijk) kan meerijden...
Joram, kan je mij hiervoor contacteren om verder af te spreken

G O D
"Als er een partij bestond van mensen die niet zeker weten of ze gelijk hebben, dan zou ik er lid van worden" (Albert CAMUS)

Niels

• Guest
« Reply #10 on: November 17, 2006, 11:54:53 AM »
ik wil wel maar kan niet

Sjeik Yerbouti

• Administrator
  • Member
  • The torture never stops
    • View Profile
« Reply #11 on: November 17, 2006, 12:30:13 PM »
Tim,
ik kan u komen oppikken!
Ik zal u daarvoor nog eens contacteren.
Tenzij ge nog antwoord op dit bericht, dan tegen 8u30 in de smissenbos?
... One more time for the world...

Dieudonné

• Administrator
  • Member
  • Okidoki Pianissimoké
    • View Profile
« Reply #12 on: November 17, 2006, 12:59:27 PM »
20u30 in de Smissenbos is perfect: tot vanavond!

G O D
"Als er een partij bestond van mensen die niet zeker weten of ze gelijk hebben, dan zou ik er lid van worden" (Albert CAMUS)

stamp

• Member
    • View Profile
« Reply #13 on: December 03, 2006, 09:40:11 PM »
Hey,

ten eerste wou ik jullie laten weten dat ik dat een leuk initiatief vind om zo over andere ploegen te roddelen.

We hebben tegen jullie (Lomquichot) gisteren gespeeld en verdiend verloren met 1-5 maar soit ik wou ook is laten weten wat ik tot nu toe vond over de andere ploegen.

We hebben al een aantal matchen achter de rug en ik vond één ploeg eigenlijk vrij impressionant ,het spijt me maar het is niet Lomquichot, maar atletico juniors, het klinkt wel raar: ze staan daar met 8 punten maar dit komt omdat ze maar met vijf zijn en hun beste spelers zijn geblesseerd, ze verliezen naar mijn mening vooral op fysiek vlak maar qua voetbal talent vond ik dat één van de betere toch. Blijkbaar hadden ze nu enkele mannen gerecruteerd dus verwacht ik daar veel van! Voor de rest vond ik Lomquichot zéér goed, de anderen(we hebben nog niet tegen ied gespeeld) zijn aan mekaar gewaagd. (buiten de ketjes dan, hoewel we daar héél maar dan héél dom hebben verloren).

voila
groetjes

stamp

Dieudonné

• Administrator
  • Member
  • Okidoki Pianissimoké
    • View Profile
« Reply #14 on: December 03, 2006, 10:09:59 PM »
Helaba! Noem dit niet roddelen hé, dat is scouten  ;)

Ik deel trouwens jullie mening over Allegro Juniors, temeer dat mij dat weer eens een reden geeft om mijn makkers te waarschuwen voor onze eerstvolgende match.
We zullen top moeten zijn of niet zijn...  ::)

Cynalco GO GO  :-*

Recent